Blueberry Love



God morgon! ♥

Har stått i duschen i typ en halvtimme nu! Det var riktigt varmt och skönt och jag kände att jag behövde verkligen ta en lång dusch idag. Dock tog mitt schampoo och balsam slut idag :/ Får be mammsen köpa nytt! Efteråt tog jag min räddare i nöden kräm "Blueberry body butter" från The body shop. Den doftar fantastiskt och gör huden len och smidig. Mums mums!

Har många andra favoriter från the body shop också i mitt badrumsskåp. När jag var i england i somras shoppade jag loss för flera tusen inne på TBS. Köpte flera olika body lotions, scrubs, shower gels och 6 st läppbalsam. Helt sjukt? Yes! :) Har nog produkter i alla fall så det räcker året ut... tror jag... ;)

Kommentarer
Postat av: Ansiktsmask

Den krämen är underbar. Body shop har även riktigt bra ansiktsmasker.

2012-04-24 @ 15:24:02
URL: http://ansiktsmask.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -