Bästa danspasset

Innan middagen drog jag iväg till Friskis och Svettis och klarade av världens bästa danspass! Ledarna på passet på tisdagar är de bästa och de roligaste! Superkul att dansa, svettas och bara ge järnet! Har inte kört det passet på ett år typ och allting var nytt för mig, så jag fick ju hänga på så bra jag kunde liksom. Om jag kör det några gånger till så klarar jag nog av det galant! :D

Nu är jag lite för trött och tänkte sova, ska upp tidigt imorn för att ta bilen till Louise. Vi ska göra vår kokbok (med färger, tryck, form och upplösning). Det kommer bli ett svårt, men roligt jobb!

Hoppas att alla sover sött ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -