45 minuter powerwalk

För någon timme sen kom jag hem från en 45 minuters powerwalk med brorsan. Eftersom att jag är lite småsjuk så fick jag inte gå till gymmet för mammsen... Men på gympan idag hade jag, Clara och Rebecca vårt friskis och svettis gympa pass. Tror att jag tog ut mig lite för mycket än vad jag egentligen skulle gjort eftersom att jag är sjuk (ont i halsen osv.) Efteråt fick jag lite andningsproblem så det blev jobbigt :(

För att piggna till lite och få upp syret igen så gick jag och brorsan isället ut på en fin promenad i den vackra och värmade vårsolen. Riktigt skönt vare, jag kunde gå i bara min onepiece liksom! :) Och i helgen ska det ju bli upp mot 21 grader i sthlm, sjuuukt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -