Uggsinfashion.com

Har du som mig länge velat ha ett par snygga uggs att gå omkring i till vintern? Jag har hittat den perfekta hemsidan! http://www.uggsinfashion.com är den bästa hemsidan när det gäller att hitta billiga och supersnygga uggs till ett väldigt billigt pris! Från 899 - 999 kr och på barn (upp till storlek 35 ännu billigare, ca. 670 eller nåt sånt)

Det bästa är att de har "free shipping" så inga extra dyra kostnader tillkommer :)

Här är min wishlist på alla uggsen! Visst är de rosa/röda ascoola? :)



Ska nog beställa hem ett eller två par när det börjar bli lite kyligare ute :) Nu e det ju typ bara regn och blask :/

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej. Jag gjorde precis en beställning därifrån. De totala priset skulle sluta på 610,00kr, Men nu när jag kollar på kontot har dom dragit 800,00kr. Plus att en reservation väntas att dras på 627,00kr



Har du beställt därifrån tidigare? Är detta möjligt?

MVh Daniela

2011-10-03 @ 20:58:21
Postat av: Sandy

Hej ! Jag råder dig, beställ INTE uggs härifrån. Jag gjorde det och fick mina idag, vilken besvikelse! Skorna är så fejk så det skriker om det, världens sämsta kopia!! Dessutom luktar dom äckligt, det är limmrester runt skarven vid sulan, dom är jätteplastiga ( inte äkta päls / skinn). Som sagt superdålig kopia!! Så beställ inte några därifrån. Jag vill inte att fler ska bli lurade som jag, det går nämligen inte att skicka tillbaka skorna även om dom skrivit det på deras hemsida. Sprid gärna ut ordet att det är en väldigt oseriös hemsida så att inte fler blir lurade.



Kram!

2011-10-10 @ 19:12:58
URL: http://sandysweetascandy.blogg.se/
Postat av: Jag :D

Vill bara påminna dig om att dessa är fejk. Googla så får du se.

2011-10-22 @ 11:48:20
Postat av: sanna

Deras sida säljer replicas, alltså fejk uggs olagligt....

2011-11-07 @ 17:09:08
URL: http://sannies.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -