Uffessakerochting.se

Uffessakerochting.se



En tanke. En dröm. 
Innan starten med denna e-butk har jag köpt och sålt en hel del.
Insåg sedan att det kunde löna sig att starta en enskild firma.
Så denna e-butik skapades Nov 2010. Och öppnades offentligt Jan 2011.

Uffes saker och Ting köper från konkurslager och överskott från butiker.
Vi importerar även, vilket är den största delen av försäljningen.
  
När du fyller din varukorg här på min e-butik kan du känna dig trygg i att det du handlar är granskat och prisvärt.
Skulle något gå fel så har du alltid reklamationsrätt.
Jag följer konsumentverkets regler gällande distansköp.
Jag står inte för returkostnaden.

Vänliga hälsningar

Uffe

Uffessakerochting är den bästa och roligaste webbshoppen jag någonsin varit inne i! Den siten är verkligen bäst och han har typ allt man behöver! :) Grymt! Han skickade hem en hel låda med saker till mig, bl.a. zumba dvd, klocka, smink från MAC och mkt mer! Tack så hjärtligt Uffe för allt! Din webbutik är BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -