Put your hands up in the air

Yey!

Nu är det måndag igen, ny vecka, nya möjligheter, nya läxor, massa jobb!

Börjar dagen med matte C och sen blir det filosofi, religion och musik.

När jag kommer hem tänkte jag plugga som vaaaanligt och sen tänka lite på projektarbetet som man har i 3an, som jag kommer att ha nu till hösten, scaaary.... Vet inte alls vad jag ska ha för något så det blir en hel del saker att tänka på!

Hoppas att ni får en underbar dag, helst utan regn (;



Den nyttigaste frukosten jag åt i helgen... Mjölkchoklad och risifrutti!

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Gott med choklad...Jag brukar gå lägga mig vid 9 eller 10 tiden..Man blir extra trött som gravid o ha en livlig prins som är aktiva hela dagen..kram

2011-09-12 @ 09:44:12
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -