Läsarfråga - sponsring/samarbeten



Svar:

Jag har valt att lägga upp ett varsitt inlägg per sponsringssajt. Inläggen hittar du i kategorin "samarbeten/sponsorer". Har inte lagt upp alla sponsorer ännu eftersom att listan aldrig tar slut.... Så mycket sponsring har jag haft och är väldigt glad för det, både till mig själv, till andra och till tävlingar! Alltid lika kul att höra mamma ringa och säga....

"Gumman, du har fått ett paket... får jag öppna? :):):):)"
"Jaaaaa, öppnaaaaaa," säger jag glatt :)

Men som sagt, kolla i kategorin så hittar du några av mina sponsorer och vad jag har fått av dem, listan uppdateras hela tiden när det kommer nya samarbeten! :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -