Jag kommer,jag kommer, jag kommer, jag kommer...

...Jag är nästan där!

Nu har jag kommit en bit på vägen av plugget och har läst 10 sidor i engelska boken och ungefär lika många i svenska boken. Därimellan hann jag ju titta på 1 litet avsnitt av lost också... hihih :) Lost är bäst, och nu har jag bara skiva 6 kvar och ett avsnitt på skiva 7, sen är det dags för säsong 2 (taggar till redan!).

Har haft ont i huvudet sen kl 10 imorse och för någon timme sen tvingade jag nästan i mig en alvedon p.g.a. den hårda värken i huvudet. Tror jag har migrän :/ Eller jag är nästan helt säkert på det... Tar typ minst 1-2 alvedon i veckan för att lindra huvudvärken, men har ondare mycket oftare än så, bara att jag vill inte ta för många i veckan för att det känns som typ "knark".

Nu ska jag klä av mig och hoppa i sängen och läsa min tråkkkkiiiga engelskabok. Yey! Hälften kvar (ca. 300 sid) och jag har bara några dagar på mig att läsa klart den. Blir spännande att se om jag klarar det!

Och btw, så flyttade jag tävlingen så att den avslutas imorn istället för igår! Har haft så mycket att göra och hade helt glömt bort avslutningsdatumet!



En bild på mig från i slutet på sommaren. Se så brun och snygg jag var då! Ge mig brännan tillbaka...

Kommentarer
Postat av: BELLZOR

Blää för migrän! Får det ibland ._.



sv: jaa men såklart att du ska vinna haha, går ju design tsm liksom 8) Grattiizz!

2011-09-15 @ 22:04:50
URL: http://bellzors.blogg.se/
Postat av: Malin

Vacker!

2011-09-16 @ 00:15:09
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: Anneli

Vad söt du är, tack för den fina komplimangen!

Puss på dig och trevlig helg!

2011-09-16 @ 00:17:28
URL: http://vanitas.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Hejsan jag tycker värkligen om din blogg.

Tycker du är ur cool och en bra föebild :) Själv har jag inte lyckats med mitt bloggande pga tiden.

jag ser i bakgrunden att du har skönhetsbibeln, jag haroxå den boken ;)

Men jag bara undrar om du aldrig tröttnar på att shoppa?

// Cajsa <3

2011-09-17 @ 16:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -