Because I wanna

Träningsvärk!!!!

Jag tränade i förrgår och igår. Igår blev det ben, rumpa, mage och jag har träningsväääärk, shit! Men ändå skönt, för då vet man att man har bränt bort lite fett och skaffat sig lite muskler!

Idag är det en grymt seg dag i skolan. Först matte som är ganska svårt, sen engelska som är astråkigt eftersom att vi läser den sämsta boken i världen och för att vi kollar på en engelska film med blandade spanska och engelska delar, där man förstår spanskan mer än engelskan... good shit, NOT.

Oh igår så somnade jag med blött hår efter duschen. Nu måste jag torka det för att jag fryser!

Hoppas att ni får en bra dag så hörs vi senare!



Saknar mitt platinablonda hår... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -