Aveny 2 sep -11

God morgon flickor och pojkar =)

Igår hade jag och mina tjejkompisar (och killkompisar) en galen kväll på nattklubben Aveny vid Stureplan.

Vi hade skrivit upp oss på listan så det blev gratis inträde och vi kom dit rätt tidigt så vi slapp nästan all kö, vilket kändes ännu skönare!

När vi kom in så betalade vi garderoben och gick rakt in på dansgolvet sen. Dock hade folket inte kommit eftersom att alla stod i kön bakom oss ju... så vi fick dansa själva ett tag :D Sen kom typ några grabbar som jag tror jobbade där, som ville få upp stämningen när det hade droppat in lite mer folk. De var hur roliga och sköna som helst :)

Det droppade in mer och mer folk hela tiden och snart var dansgolvet fullproppat med snygga och galna killar och tjejer. Några i gänget köpte drinkar, några cider och killarna öl... Jag blev bjuden på en cider av en snäll grabb. Päron - min favorit! :)

Och vi dansade och vi dansade.... Vi svettades och hade kul. Mindre kul blev det när folk började kasta öl omkring sig och det hamnade i mitt hår. Usschh... va man stank sen haha.

Jag tappade bort tjejpolarna några ggr och sen var alla utspridda med varsin kille typ, eller så var de på toa, eller uppe vid baren, eller ute i rökrutan.... Jag gillar inte att dansa med en och samma kille hela kvällen utan dansar hellre med flera st för det är roligare och för att jag äääälskar att dansa och går all in för att ha the best night evahh när jag är ute :) Man ska ju ha det så roligt som möjligt!

Mot slutet så hittade vi "festfixarna" igen ute i rökrutan och det kom fram en tjej till mig och ba "Seriöst"... Ja ba vadå.. hon ba " Det är ju du, du är känd på hela stället här för att du dansar så galet åså." , "Yes, nu har jag iaf hälsat på dig, fan va coolt" Jag ba, "haha ah visst.. hahha :D Najs ;)"

Sen så drog vi typ hem vid halv 3 från stället, tog tunnelbanan hem till Rebecca och hade efterfest där med tjejerna och 3 killkompisar till halv 7 på morgonen.  Sen var det bara att slagga ;) SKÖNT!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej jag har nu startat en tävling om ett valfritt Iphone skal på bloggen!

Vill du vara med?

Gå in och tävla vettja!

Om inte du vill vinna det så kan du alltid vinna ett skal till din kompis! http://simgrisarna.blogg.se/2011/september/vinn-ett-valfritt-iphoneskal-fran-iphoneskal.html#comment



Ha det bra!

2011-09-03 @ 17:04:10
URL: http://simgrisarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

gör du designer?! grymt fin asså <3

2011-09-03 @ 18:07:23
Postat av: Juliaaa

gör du designer?! grymt fin asså <3

2011-09-03 @ 18:07:29
URL: http://fuliiia.blogg.se/
Postat av: Jacob

Killarna drack öl? Vi drog shots föfan! :D

2011-09-04 @ 00:51:58
Postat av: dagensblog

superkul att du var med och tävlade!



Vinnaren är nu utsedd!

kolla in o se om det var du som vann!

2011-09-04 @ 01:16:20
URL: http://dagensblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -