Ansiktsmask - Check!

Hemma från skolan och har precis pluggat klar kultur och idéhistoria.

Nu tänkte jag lägga mig i ett skönt bad med ansiktsmask och hårmask och efter det tänkte jag sno mammas och pappas säng och vila lite / mysläsa min engelskabok. Den ska vara utläst om 2 veckor, jag har BARA 400 sidor kva....., tror ni jag klarar det? ;) Det tror inte jag! Äh, får väl bli att läsa någon svensk tråkig recension på internet som vanligt i guess!

Justja, jag tog bort mina akrylnaglar hemma idag (R.I.P).  :( Hemskt att ha korta naglar igen, haft mina snygga akrylisar sedan england i typ juli. 7 veckor typ höll dem! ( med lite filning, nerklippning och lackning)

Ska nog beställa hem lite saker och göra egna akrylnaglar, det verkar roligt! :)



*Hooost hoooost*

Kommentarer
Postat av: viktoria

Hej! Det var en tjej som ångra att hon var med i min tävling, så jag tänkte då att du kunde få denna vinnares pris! :) Grattis! Men för att du ska kunna få ditt pris så måste jag ha din adress! :) Skicka din adress till : [email protected] så fort som möjligt! Alla andra läsare vill ha priset snart :)

Kram och Grattis igen! :D

2011-09-08 @ 18:30:38
URL: http://viktoriabberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -