Statistik 28 okt!

God morgon! :D

Imorse var jag extremt trött när jag vaknade, usch usch! Men nu har jag fått i mig lite frukost och är piggare. Håller dessutom på att välja kläder och ska snart sminka mig :)

Har märkt på senaste tiden att mitt besökarantal har ökat massor! Roligt är det såklart tycker jag och typ när jag började blogga, så blev jag glad om jag hade 10 besökare per dag, nu har jag nästan 300 per dag och är väldigt glad över det och att jag har lyckats med något :) Redan kl kvart i 7 så har jag 15 besökare, som jag förr hade på en hel dag, visst är jätteskoj?

Tack till alla som läser och stöttar mig och min blogg! Ni är amazziiing :)



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Pysselmaniker

Ja, visst är det kul då man ser att besöksantalet ökar! Man blir ju samtidigt mer peppad att lägga ner mer tid på sin blogg ;)



SV: Mönstret på mina "Halloweenkakor" är mallar som jag hittade på nätet. Jag klippte ut dem och la på kakan och pudrade därefter med florsockret =)

2011-10-28 @ 07:26:38
URL: http://pysselmani.blogg.se/
Postat av: INGA - foto&stil

SV: heh okei, tack att du sade! :D jag är ju inte helt svensk så har emellan svårt med skrivningen !

2011-10-28 @ 08:00:19
URL: http://ingass.blogg.se/
Postat av: Louise

hur gör du för att få så många besökare ? :O

2011-11-01 @ 13:10:14
URL: http://loelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -