Lindshe is a shuffling girl



Lindshe is a shuffling shuffling girl... dancing all over the world... haha :)

Nu ska jag tjata lite till om dansstilen "shuffling" som jag precis håller på att lära mig. Har bara övat 3 ggr , kanske 10 minuter varje ggn så är absoltut inget pro (: Men det löser sig sen när man har övat ett tag!

Väldigt jobbig dansstil då man rör sig och "småhoppar" hela tiden. Så man orkar inte hålla på mer i en låt kanske , sen får man vila någon låt och sen köra en låt till osv...

Lycka till med att shuffla! (:

Kommentarer
Postat av: Gabbe

hej =)

har du nångång drömt om att vara modell?

bara för en dag? eller kanske som din karriär?

jag har haft en tävling då jag gav folk möjlighet att bli model för en dag. man vinner en gratis fotografering och mer tdetaljer om foton och så är inte bästemt =)

tävlingen är avslutad, men om du är intresserad så säg till så skriver jag ner alla namn som vill ha igång den tävlingen igen så kan jag maila Beata (fotografen) igen och visa att det finns folk som tycker det verkar vara en fantadtisk möjlighet ^^



Vill du bli fotad? kanske en speciell fotografering?

vänskaps fotografering me din polare? syskon foton? par foton? ensama foton? Och trivs inte du framför kameran, ge någon kär möjligheten som en pressent =D?Några ideer =)? Det enda är att du måste ha möjlighet att ta dig till stockholmsområdet!



Skriv bara en kommentar hos mig! Kramar!! =)

2011-10-26 @ 22:13:11
URL: http://gabbesketch.blogg.se/
Postat av: Zeb

Du är ju skit grym :O Fortsätt så!



Shake that ass for me;)

2011-10-26 @ 22:57:33
Postat av: amanda ♥

tack måste klippa :)

2011-10-26 @ 22:58:38
URL: http://amoriito.blogg.se/
Postat av: T

I like big butts... ;)

2011-10-31 @ 08:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -