Halloweenhelgen på Aveny

God morgon! Jag har precis piggnat till och åkt hem från Rebecca i stan. Galet trött och sliten var jag när jag vaknade imorse, knappt sovit något alls, kankse 3 timmar eftersom att Clara snarkade så jäkla högt och mycket!

Men men, igår blev det utgång och jag och tjejerna drog till Aveny (kungsgatan/stureplan) och partajjade lite. Vi förade hemma hos Rebecca med dricka och hög musik och sen drog vi till Aveny och dansade till ännu mer och högre musik! Mysig lokal men jävligt mycket folk eftersom att det var halloween edition och löningshelg så man fick dansa rumpa mot rumpa med de flesta!

Jag hade det asskoj även fast jag inte fick lika mycket uppmärksamhet som jag brukar få när jag är ute, men det är väl för att jag har blivit brunett i guess... Som blondin har man ju roligare, right ;) Men det var första gången på länge som alla vi tjejer stod kvar och dansade tillsammans, ingen gick iväg med någon kille, amazing för att vara oss! :)



Dock vare ett mongo som typ var polack som stod och stirrade på oss när vi dansade och bara verkligen kollade och log. Han var jätteful och JÄTTESKUM! Han förstod verkligen inte att vi inte ville prata/dansa med honom så när vi gick ifrån honom så gick han bara efter.... Han var nog stört full och säkert hög också, haha. Tillslut så var det en tjej som sade till vakten att han var störd i huvudet så han blev utslängd! Bäst för alla! :)

Till slut kom " everyday i'm shuffling - låten" och jag fick shuffla! Många hängde på och så shufflade jag och killarna tillsammans! Det var väldigt kul :) dock vare svårt att shuffla i klackar... men det gick!

När vi drog hem så gick vi förbi svampen och ner mot östermalmstorg 's tunnelbanestation där det fanns en kille som pratade i telefon. Först såg han Rebecca och sa "oj jävlar vilket kex" sen såg han alla oss andra i gänget och ba "fööör många snygga kex" i telefonen till sin kompis. hahaha, guud vad vi garvade! :D



Nu "passar jag in" i gänget som brunett....


Kommentarer
Postat av: Sanne - ung mamma

Har nu svarat på ditt mejl på frågorna du skrev, hoppas det hjälpte :)

2011-10-30 @ 11:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -