Vart jag mig i världen vänder

Står jag fortfarande här med huvudvärk!

Jag har hostat nu i flera flera veckor, men denna vecka har hostan vart enorm och jag får bara mer och mer huvudvärk för varje dag som går. Så fort jag hostar känns det som att hela huvudet lyfter från mig eller som om jgg får en hjärnskakning... Sjukt jobbigt och jag vill bara få bort den, men såklart går det inte...

Har varit sjuk sen i tisdags/onsdags och i fredags när jag var på IKEA så var jag som sjukast och det var inte alls kul. Hostar, har ont i huvudet, halsen och är jättehes. Hoppas på att snart bli frisk!

Jag kom precis hem från jobbet och har hunnit handla lite med familjen också påvägen hem. Det blev lite mat och sen ett fint skrivbord till mitt nya rum från Jysk!



Jysk 900:- (ord. pris 1399:-)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

- Längtar som faaaan! Ska du gå på premiären? :D

2011-11-06 @ 19:02:33
URL: http://nnathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -