Unga mammor - utanförskap

God kväll!

Mums vad god middag jag fick idag, varm macka med skinka/ost/ananas och blomkålssoppa. Vad åt ni till middag?

Jag har suttit vid datorn nu typ i 4 timmar och pluggat lite samt letat en massa information till 2 skolarbeten. Det ena är en naturkunskapsuppgift där jag arbetar med en redovisning om "GMO"  genmodifierade organismer och samhällsuppgiften är en redovisning det också men med inriktigt "unga mammor - utanförskap".

Jag har skrivit klart naturuppgiften men måste nog finslipa den lite och se om jag ska byta ut några meningar och hitta mer information från andra källor, men det orkar jag inte göra nu... Och samhällsuppgiften har jag precis börjat titta på. Jag har mejlat massa unga mammor och fått svar från 13 st (helt otroligt!!) där jag ställde lite frågor ang. deras graviditet, om pappan stannat kvar och hur de känner sig i samhället idag. Så det är jättebra att jag har fått så mycket svar, för det kommer verkligen hjälpa tror jag! Det som jag inte får svar på där får jag väl hitta på internet som vanligt!

Är du ung mamma? Får jag ställa lite frågor? Mejla mig på [email protected] / skriv en kommentar så löser vi det! :)

Kommentarer
Postat av: cindy's ▲

Hejsan! :)

Klicka gärna in på min blogg och få massor av mode inspirationer!!



// http://cindyvuong.blogg.se

2011-11-10 @ 21:08:39
URL: http://cindyvuong.blogg.se/
Postat av: fia

ibland :P

2011-11-11 @ 01:04:01
URL: http://fiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -