Mörkt ute

Hej!

Hörrni, det börjar bli så mörkt och tråkigt ute nu på morgonen. usch! :/

Jag som tar bussen till skolan kl 7, är i skolan till 4 och tar bussen hem och är hemma vid 5 får ju aldrig se dagsljus? Känns som om man lever i mörker som i ett fängelse typ...

Nu sitter jag och dricker magnesiumvatten. En magnesiumtablett ska blandas med ett glas vatten och smakar mycket gott. Det är någon citronsmak som får det att smaka sprite! Min läkare sa att det tydligen ska hjälpa mot min huvudvärk och vi får se hur det blir! :)

Man blir mätt på det, så man äter knappt något, det är ju också en fördel! ;)

Ha en bra dag, kisses



roligaste bilden från plåtningen! :D

Kommentarer
Postat av: kim

skulle du vilja skicka massa shopping länkar till mig behöver nya länkar o sidor att shoppa från tänkte om du kunde säga några =)

2011-11-16 @ 07:58:19
URL: http://kimokeijn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -