Aveny | Nattklubb löningshelg 26 november

God morgon! Sovit gott? :)

Själv sov som princessan på ärten inatt. Hostade otroligt mycket (rethosta) och gick upp ur soffan och hämtade ett glas vatten var och varannan timme. Hade halstabletter också men de ville inte hjälpa, buhu! :/

Igår kväll hade jag det otoligt roligt med mina kompisar på Aveny | Nattklubb. Det var jag, Fabian, Clara, Rebecca, Elin, Felicia och Ellinore. Vi kom dit typ vid halv 11, tidigt värre, det var ingen kö och vi kom in snabbt! Hängde av oss jackorna och satte oss i sofforna för att chilla och prata lite. Sen typ vid 12 brukar det dra igång på dangolven (uppe och nere), så vi gick ner och dansade järnet. Roligast var när jag, Clara och Rebecca hamnade i värsta killgänget och fick typ panik. De dansade helt galet och jag höll på att ramla....



Clara, Barbie, Rebecca



Igår körde jag på lösögonfransar, vågigt hår och en klänning från H&M.

Ser ni hur ljust mitt hår har blivit igen? :D Den där jäkla hårfärgen vill ALDRIG sitta kvar i mitt hår! Men det kanske är bra? Jag vill ju vara lite halvblond, haha.

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: hurra :D

2011-11-27 @ 13:57:51
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Gabbe

såå söt ^^!

hoppas din advent varit bra =D!

Det Första ljuset är tänt och nu tycker jag att vintern kan komma påriktigt ^^

Kramar!

2011-11-27 @ 15:35:01
URL: http://gabbesketch.blogg.se/
Postat av: melissa

kan du inte berätta hur du gjorde med denna sminkning? vilken foundation å så vidare? :) vore kul med how to bilder :) kram

2011-11-27 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -