22 november 2011

God morgon!

Min mobilladdar är spårlöst försvunnen... Hittelön till den som kan hitta den! :) Det är säkert mamma som har städat undan den någonstans, precis som hon gör med ALLA mina saker! Hon hade kastat mitt schema också för att det hängde i min brorsas rum och jag inte hade hunnit flytta över det till mitt nya. Knasig tant, yeah!

Idag är det lite för många lektioner från 8 - 16. Direkt efter sista lektionen (som är gympa) så drar jag till gymet och kör ett hårt ben/rympa/ryggpass på friskis. Kanske lite situps också för att ta bort lite fett från magen. Måste bygga upp musklerna ännu mer och bli starkare!

Puss puss





bort med extra fettet! :)

Kommentarer
Postat av: emma

sv; Jag har runt 40-50 sidvisningar om dagen.. så inte så många, men det beror nog på att jag precis börjat blogga. hur många har du? :)

2011-11-22 @ 09:55:06
URL: http://mylifeasemmsan.blogg.se/
Postat av: chris

lite fet ska man ju ha, tkr inte det är snyggt att vara pinsmal:P

2011-11-22 @ 12:07:49
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: alallalalalalal

My god how interesting

2011-11-22 @ 20:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -