Tv serier eftersökes! :)

Har fått lite kommentarer från mitt inlägg imorse på vilka tvserier som sändes när jag var lite mindre, på sommarlovsmorgon t.ex.

Här är några fler som jag fått tipsade från andra:

* Flyg 29 saknas
* Emblas hemlighet
* Seaside hotel
* Sökandet efter skattkammarön

Men jag har fortfarande lite problem att hitta 2 program som jag vill se så himla gärna!!!!

Något med en grupp ungdomar som går i en djungel som ska hjälpa någon apfamilj , finns även ett när de är till havs som på svenska heter "äventyr till havs" men det här första jag söker heter något med desert.... 

Snälla snälla snälla! Vem som helst, kan ingen hitta mitt program? :):):):):D 




UPDATE:

Letade runt lite på forum och såg att serien hette "serious"

* jungle
* desert
* arctic
* ocean
 osv osv :D

Men tyvärr gick det inte att hitta programmet på någon hemsida! :(


Kommentarer
Postat av: Mia

Ville bara berätta om dagens värv - äntligen lagt in dig på Bloglovin, kände att jag missade en massa av att inte ha den där :-D Känner mig duktig som bara den ... å nu ska jag lägga in några fler när jag ändå är på gåååång!! Snart tillbaka!



Regniga morgonkramar!

2011-05-27 @ 09:18:17
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -