Sommarlovsmorgon - gamla tv serier!?










God morgon! :)

Jag har just haft min sista webbdesign lektion på hela året, yey! :)
Redovisde min sajt och det gick bra, inget var fel i koden!

När alla andra redovisade så kollade jag och ELIN på gamla sommarlovsmorgons program och letade runt på internet efter fler. 


 Mirror Mirror
Resa in i det Okända
Are you afraid of the dark
The secret world of Alex Mack
Paraflax
The Girl from tomorrow uppföljare Tomorrow's End
Halvvägs genom galaxen och sedan vänster
Clarissa
Tracey Mcbean
 

Här är några av de som vi har hittat, men vi hittar inte så många fler...

Har ni några tips?
Kommer ni ihåg vad programmet hette när ett ung ungdomar gick i en djungel och var där med en ledare och skulle rädda en apa i djungeln eller vad det var.. PLS help me! <3



Kommentarer
Postat av: Louise

Sökandet efter skattkammarön kanske ?

2011-05-26 @ 10:57:03
URL: http://loelles.blogg.se/
Postat av: Anonym

Flyg 29 saknas fanns det en som hette också!! typ som "barn"-lost... :) Seaside hotel fanns också.. och Emblas hemlighet.

2011-05-26 @ 16:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -