Seg dator! + fail

Shit, min dator är sjukt seg och jag orkar faktiskt inte skriva något mer här idag...

Vi hade ju 4 timmars matteprov idag - nationella matte B och jag satt väl och skrev och tänkte så det knakade i ungefär 3,5 timmar. "Tiden går fort när man har roligt"... :)

Och sen så gjorde jag ju teoriprovet igår, men klarade det dock inte, den här gången var jag lite för dålig, men nästa ggn kommer jag säkert igen! :D Först måste jag klara uppkörningen och sen kör vi på en teori till och då ska väl fan allt sitta eller?... :)

Pöws och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Miranda

Sv; Tack! vgd??



kram <3

2011-05-17 @ 20:19:57
URL: http://mirrizanda.blogg.se/
Postat av: bella

Hejsan nu har jag lite frågestund på min blogg , kom gärna och ställ en fråga av de du vill veta om mej ;)

Svaren kommer imorn :D

kram<3

2011-05-17 @ 21:04:00
URL: http://bellanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -