No blogging!

Hey yo!

Sorry för att jag inte har bloggat idag, orkade faktiskt inte lägga in några inlägg, så jag sket i det!

yey, jag hade 2 lektioner idag fett ovärt, sen åkte alla estetklasser och tittade på estet 2:ans teaterföreställning (Peter Pan) och sen drog jag till stan med kompiissaaar. Fikade lite i gallerian, shoppade lite i affärer och myste lite ute i regnet :)

Sen när jag skulle åka hem så visade det sig att min sista direktbuss hade slutat att gå, och jag skulle inte komma hem.. Jag fick damp och väntade på att en annan buss som går genom allt och alla skulle komma, väntade fan en halvtimme, SÖG! Och sen tog det år och dar och komma hem, så var hemma typ vid halv 8 och var ashungrig!

Nu har jag äntligen ätit middag (pizza) och tänkte kolla på 2 avsnitt av GLEE för att höja upp humöret!:D


Kommentarer
Postat av: Michan

Hoppas du får en bra helg,tjejen :D

2011-05-27 @ 21:09:16
URL: http://texasplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -