God morgon!

Nu håller jag nog på att bli lite friskare!
Jag hostade inte så mycket inatt och näsan rinner inte lika mycket, så snart är jag nog pigg och kry igen!

Idag ska jag bara repa hela dagen med musiken och samban och kören eftersom att Danderyds Gymnasium tar studenten imorn, dock har jag ett år kvar att lida! :(

Nej men nu ska jag platta håret eftersom att jag sov i en stor fläta och håret blev inte alls fint av det!
Man måste sova i flera små för att man ska få vågigt hår med volym!



Det här är en av mina 037473027364 parfymer!
Björn Borg parfymen - advantage woman är nog ändå min favorit :)
Tänkte ha på mig den idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -