Cheerleading!

När jag var liten så gick jag på truppgymnastik från att jag var 5 - 13 år typ och slutade för att jag blev för rädd helt enkelt, vågade inte fortsätta, men jag önskar att jag hade vågat för då skulle jag kunnat bli en cheerleader som jag drömde om att bli när jag var liten.

Jag kunde göra handvolt, flickis (bakåtvolt) , stå på händer, hjula, dansa och massor med annat, dock så lärde jag mig aldrig att göra salto (bakåtvolt i luften) som ni ser att man måste kunna för att bli en cheeleader på videon här nedan.

De är så himla duktiga och jag förstår verkligen inte hur de lyckas vara så bra... :O


... Och titta hur kul de har! :)



Kommentarer
Postat av: Emina

önskar att det fanns här hos oss :/

2011-06-01 @ 21:34:00
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -