5 skulle

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Ja! Absolut, jag skulle vilja vara 168 istället för 154....
Typ som Amanda Seyfried :)



Skulle du vilja väga mer?
Nej, typ 4 kg mindre! :D
Och se ut som Mary-Kate Olsen :)



Skulle du vilja fika just nu?
Jag är inte så himla sugen på fika just nu (kl är ju typ bara 10...)
Men eftersom att jag ska jobba idag så blir det nog lite fika där!
Det här ser ju inte för gott ut liksom...:O




Skulle du vilja vara tillsammans med en kändis?
Absolut! Med han i Gossip girl,  Dan H.
såååå snygg! :D



Skulle du vilja vara med i en dokusåpa?
Tjaa.. Det skulle väl vara roligt i början, de första 3 veckorna kankse, men sen tror jag att man tröttnar.
Man skapar ju vänner för livet i alla fall, så det är ju bra! :)



Paradise hotel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -