3 lektioner, yes!

Idag vaknade jag av mig själv mycket tidigt och var inte alls trött, knäppt!
Men ju tidigare man går upp, desto mer kan man plugga/blogga, haha!
Idag börjar jag kl halv 11 och det är skönt med en lång sovmorgon då man slipper att stressa. Jag har 3 lektioner (Matte, psykologi och musik) vilket är rätt chill. Slutar sen kl 14.30.

Det lär nog inte bli så mycket uppdateringar från Spanien eftersom att jag inte tar med min klumpiga dator ner, hoppas på att värdefamiljen har en dator jag kan låna, om jag ens har tid att blogga när jag är där nere, vi kommer att ha så himla roligt! :)

Jag kommer att shoppa typ varje dag, yeeees!

 

'


Jag kommer typ se ut så här varje dag.... ;)



Kommentarer
Postat av: EMMI - modeblogg

Är du en person som tanker ekonomiskt? Då vet jag något du bör titta in! =)



Titta in det här inlägget;

http://fashiontwisted.blogg.se/2011/march/tips-for-en-billigare-livsstil-1.html#comment

och var med och tävla om presentkort eller bli medlem på hemsidor och tjäna dina egna pengar som åker rakt in på ditt bankkonto! Kan det bli bättre?



Störs du av reklam, så ber jag om ursäkt! kram

2011-03-16 @ 15:29:04
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -