We're going round and round

We're going round and round
We're never gonna stop
Going round and round
We'll never gonna get where we're going





Jag har precis sminkat mig, var svårt idag, det blev inte bra alls, jätteonöjd :( Men, jag har gått osminkad på lovet så mkt, så jag har väl blivit ovan haha ;D

Nu drar jag iväg till jobbet iaf! :) 12.00-17.30

Ska käka lunch med Elinita's först och sen ska vi jobba på cafét! Hoppas att det inte kommer några skumma gubbar dit idag och köper glass.... Eller hur E ? ;)


Kommentarer
Postat av: Sadia ♥

Söta bilder :)

2011-06-18 @ 11:15:36
URL: http://saddis.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

så söta bilder :D

Sv: kul att du gillar dem, kostar 49:- / st



Hoppas du haft en trevlig lördagskväll och får en mysig söndag imorgon, god natt!

2011-06-19 @ 01:21:43
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -