Så söööt!



Det är så roligt och gulligt när man vaknar upp, sätter på datorn, loggar in på facebook och ser ett sånt här gulligt meddelande! :) Man blir ju bara såååå glad <3 :) Tack R !!! Det där gjorde verkligen min dag, nu kommer jag vara glad HELA dagen!

Hmm... undrar vad man ska göra idag? Det regnar inte? Ska nog ta en sväng in till stan tror jag, för sen kommer jag inte kunna shoppa på 4 veckor i SVERIGE = en hel månad = hur många datar som heeeelst! :(

Vad ska ni göra :)?

Nu: The secret life of the american teenager!!!!

Kommentarer
Postat av: isabella

Svar: vad har du för storlek då? :)

2011-06-22 @ 10:37:42
URL: http://iisabellaeriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -