Rolig kväll med mina cheyor igår!



Clara, Louise , Jag, Linnéa (var ej med) , Elin och Rebecca!
Bilden är från förra sommaren då vi var på Gotland och sov i stuga!

Igår så åkte i alla fall jag och Elin till täby C och shoppade en del. Jag brukar alltid vara den som shoppar mest, men igår tog hon hem priset för det! Jag kom BARA hem med 3 påsar, medans hon hade kanske 5 eller 6 st!
När vi hade shoppat klart så åkte vi hem till mig och handlade mat på ICA. Vi började och de andra kom lite senare.

Vi valde att käka pasta, stekt kyckling i små bitar och en stor jättegod sallad till det, med jättemkt tillbehör! MUMS! Till efterrätt åt vi chokladpudding och anansbitar som också var väldigt gott! Efter det så var det dags för chips och läsk!

En riktig fettokväll blev det! Och vi gick inte och lade oss förrän vid 3 typ, innan dess var det mycket skitsnack och gossip :) hihihihi....

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det är så härligt med tjejkvällar!

2011-06-03 @ 11:09:17
URL: http://honkallasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -