Harder, better, faster, stronger

God morgon!

Det blir mycket att göra och att hålla reda på när man ska ha sleepover vecka och man har inte så mycket tid framför datorn, eller man prioriterar det inte helt enkelt! Därav inga uppdateringar

Igår så jobbade jag och Elin på cafét från 12-17.30 och sen åkte vi bussen hem till mig och mötte upp de andra.
Vi handlade lite mat till grillspetten som vi skulle göra och lite efterrätt med god frukt och grädde.
När vi kom hem så skulle vi försöka tända grillen, och blåsta som vi var fick vi såklart inte igång den... hahahaha
Det började med att 3 av 6 tjejer ringde sina föräldrar och bara "vaah... hjälp oss att starta grillen..." men tillslut fick vi igång den med lite papper och extra tändvätska mmh.

Grillspetten med korv och grönsaker blev jättegoda och vi hade pommes och beasås till (mums!).
Skoj kväll igår, men dock så somnade jag i soffan,, hahaha vaknade vid 2 igen och alla satt fortfarande och pratade precis som innan, sen gick jag och lade mig för att jag har sovit dåligt i 3 nätter i rad och varit uppe till typ 3 varje kväll, :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -