Halka visst ur

God morgon välrden, vilken underbar dag :)

Jag vaknade för en stund sen, är ganska utvilad från igår, men fortfarande lite gäspig! Jag e galet hungrig och har ont i magen eftersom att jag inte åt någon lunch igår och åt bara en fet middag sen vid 7. Så nu ska jag sätta mig ner och äta en stor frukost! Efter det så ska jag ta bilen till jobbet och jobba 12-17.30. Skönt att bara kunna åka hem sen och inte behöva vänta på bussar och skit ;)

hAHaha, shit va oaktiv jag var igår, kommenterade inte ens 200 bloggar (A) , så jag halkade visst ur mest aktiva listan :/ Tråkigt, men ah, det krävs minst 300 kommentarer på olika bloggar varje dag, + lite svar tillbaka på de man har kommenterat för att hålla sig uppe på den där jäkla tävlingslistan haha , folk gör ju nästan vad som helst för att få vara uppe där! Men jag kände att 3 dagar, det är ändå ganska bra gjort, förrut har jag bara vart uppe en eller 2 tror jag och sen halkat ur, så nästa ggn blir det väl 4 :)? Känner att det inte är så värt att sitta inne typ 4 dagar och bara kommentera, nu när det är sommarlov och allt :) <3

Idag hinner jag ju inte heller vara så aktiv eftersom att jag ska jobba, så det blir väl mest tidsinställda inlägg och sen svarar jag på hmm.... 150 kommentarer tror jag att jag har att svara på ;O



Nämen är det inte Sandra D , hans flickvän man ser i bakgrunden?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -