Blondera håret hemma



Varje gång jag färgar håret så har jag alltid olika färgningsburkar. haha :D
Förr körde jag alltid på Jane Helen  - MOOD i olika blonda färger, kunde aldrig bestämma mig vilken som var finast, så jag valde alltid olika. Brukade använda mig av färg eftersom att det inte sliter på håret, men det tar heller inte lika mycket som en riktig blondering, så det kan lätt skifta lite i gult om utväxten är svart/brun och det andra håret är riktigt blont.. svårt att få samma nyans på 2 helt olika färger i håret!
Men nu tipsade KICKS mig om den här blondering för att få bort hela utväxten och den fula kanten till sommaren så att håret är fräscht då!




Schwarzkopf - Blonde , L1 ++ Extreme strong blondering

 

Utväxt!



Haha, mina byxor är fortfarande för stora... Köpte dom liksom förra året hallå:O



fin blond! ingen kant kvar!!




Blond blond blond!

Lyckat :D


Kommentarer
Postat av: CLARA

snyggt! :)

2011-06-06 @ 20:30:08
URL: http://hejjagheterclara.bloggplatsen.se
Postat av: Michan

Snyggt! Det funkade ju riktigt bra :D

2011-06-06 @ 20:53:48
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: Elinita

Sv. nej jag skulle aldrig klara mig utan att kunna göra sånna tidsinlägg - det är typ så hela mig blogg är uppbyggd ju >.< ;)



Värsta blondie du är nu :D

2011-06-06 @ 22:29:30
URL: http://elinita.blogg.se/
Postat av: Anonym

gult är fult

2011-06-08 @ 20:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -