1 juni - STUDENTEN, bara ett år kvar

Hejsan svejsan!

Idag tog min skola studenten, dock inte jag... Men det är bara ett år kvar!
Vi musikelever var tvugna att vara där och spela/sjunga osv, ganska lame eftersom att alla andra var lediga, men ändå ganska bra eftersom att vi fick massa god mat och rolig människor runt omkring oss!

Till lunch fick vi jordgubbar, läsk, bröd, kyckling, potatis, bullar och smörgåstårta! Mums på det!
Och alla människor var helt aspackade och jätteroliga och sjöng massa låtar och ramsor hela dagen ex. OH AH DAGY SÄG OH AH DAGY... !!!!!!

Efter att vi hade spelat sambatåg för alla så åkte jag till jobbet. Jag var tvungen att jobba och stänga grillen/glassen. Det var riktigt roligt och alla blev så glada när de fick glass! :D



Kommentarer
Postat av: Malin

Jordgubba är så gott! :)

2011-06-01 @ 21:26:26
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: caiza

gott med jordgubbar! :D



sv: ja verkligen!

2011-06-01 @ 23:16:30
URL: http://caizawidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -