To enjoy the parteyy...

Lökig cheyy nr.1 :D

Spinningpass i 1 timme och jag känner mig som en vattenpöl typ. Svetten bara rann när jag cyklade och man taggade till och cyklade ännu lite till då! Dock var det sämst låtar eftersom att vi körde med en gammal tant... Dom brukar ju inte ha så bra musiksmak direkt ?!

Nästa vecka kommer jag nog köra step pass igen, en runda spinning och några dagar på gymet :D Nu är jag i full ggn med träningen och det är jättekul och man mår så himla bra varje ggn efteråt! :D

Nu ska jag äta middag och jag är grymt hunrig eftersom att jag bara ätit en bit gurka och lite keso på hela dagen! Dags för en nyttig hamburgare (utan bröd) med kött, tomat, gurka, sallad och lök! :) MUMS


Kommentarer
Postat av: Jenny

nu är jag tillbaka efter 2 månaders bloggpaus, och nu klarar jag mig inte utan blogg mer så nu ska jag försöka ha den ett tag :) allt bra?

kramar <;

2011-07-28 @ 20:15:49
URL: http://namnetblevjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -