Tell me baby are you wet? (SANDHAMN - 11 )

Can you be my doctor?
Can you fix me up?

Te-tell me baby are you wet? ( I just wanna make you sweat )

Fredag-Söndag har jag och Amanda varit på SANDHAMN och haft det huuuur jävla kul som helst!

Fredag:

Vi gick till den stora fina badstranden och sola och bada i några timmar, sen gick vi den lååånga vägen tillbaka till båtarna som låg mitt i hamnen i sandhamn (sjukt bra platser...)

På kvällen dansade jag och Amanda på hennes båt och hade sminkat oss som fan så vi såg ut som översminkade bimbos, höhöhö sen gick vi till klubben och försökte komma in, men det gick inte :/



Blondies have more fun ?!


Lördag:

Vi åkte iväg till en annan ö med jollarna och bada och sola där! Vi blev sjukt bruna och snygga :) (Coconut oil you know...) Sen typ chillade vi lite i hamnen, kollade på livebandet och köpte en varsin cider. De legga oss inte ens haha, fett skönt! Kanske inte ser ut som 12 ändå...?

På kvällen gick våra familjer och käka pizza ute på krogen och hade det hur mysigt som helst! Både jag och Amanda tog en varsin pizza med ost skinka och tomat och cola till, mums :)



Vi fixade oss galet mkt eftersom att vi visste att vi skulle komma in på klubben ikväll, även fast det var 23 års gräns! Amandas pappa och brorsa hade varit inne på klubben på fredagen och hittat några tjejer som bodde på hotellet som kunde släppa in oss bakvägen. Så vi fick gå in gratis, yeyh :)

Dock så var Amanda och jag typ yngst.. det var väl några 18-19 åringar där men de flesta var över 23 och alla var galet snygga, sjukt trevliga och dansade på som fan med oss :) 2 blonde girls liksom och as many boyzz you can get! Vi måste dansat med typ 50 pers ;) Men vad gör man inte när man älskar att dansa!?! jo..  DANSAR!

Under the coconut tree we stay....

Sen så hittade vi en kille typ... 25-30 år kanske som dansade med oss ett tag, haha han var galet full men jätterolig! Han ba: vill ni ha något? ja ba njea... eller kanske och sen gick han typ å fixa 2 drinkar till oss ( p2 )
Fast han gick till baren och fixade dem själv så det var jätteskumt... men najs ändå :D


*recept*

3 cl Cariel T&Q Vanilla Vodka
3 cl Sourz apple
pressad lime
7up

Det var grymt mkt musik och sjukt najs att dansa till :) Så vi var där inne från typ 11 till halv 3. Sen skulle det vara efterfest men jag pallade inte gå dit så jag gick till båten och försökte sova :) Dock somnade jag inte förrän typ 4 och sen vaknade jag vid halv 9 imorse så jag e galet galet galet trött och seg! När jag kommer hem ska jag nog sova :)



Kommentarer
Postat av: melissa [foto]

allt bra ? fin blogg du har

kram :D

2011-07-24 @ 12:19:45
URL: http://meelissaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -