Jag blir GLAD av TASKIGA kommentarer ;)

Haha, idag fick jag en kommentar om mina naglar... :)



Oj oj oj!...

"jag tror inte du fattat hur man gör naglar"

Svar: Jag gör inte mina naglar, jag målar dem.. :)
vad är det för svenska egentligen? lär dig förfan..

"det absolut viktigaste man måste tänka på när man fixar naglar är att ha lika långa naglar på alla fingrar"

Svar: Vem har sagt något om att jag ville ha lika långa naglar? Jag gjorde bara en tutorial till folk som ville lära sig att måla dem lika SNYGGT som jag gjorde! :D
Dessutom är jag inte sämst, jag vet ju inte hur dålig du är liksom, fy skäms! :)

Kram till alla som läser och älskar min blogg , jag gillar ju även "idioterna" ;)

HAHAHAhahahwehahhaha ;D;D;D;D



Här är mina snygga naglar :)

Kommentarer
Postat av: therese

avundsjuka jävlar! de har säkert inte några naglar själva =)

2011-01-21 @ 20:44:40
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Söta naglar! :)



V: Tack söta du! :)

2011-01-22 @ 00:17:23
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: ness

Haha puckat;P

Allt bra?

kramkram

2011-01-22 @ 21:56:25
URL: http://bloodi.blogg.se/
Postat av: Vella

Wow, vad blind av självförälskelse man kan vara... du är bara för sorglig.

2011-01-26 @ 03:07:09
Postat av: lilla jag

haha håller med. den här bloggen e ett skämt o d e du me vännen

2011-03-22 @ 23:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -