Ett bloggkrig med kommentarer!

Ett bloggkrig som bara handlar om att kommentera... För att komma upp på MEST AKTIVA LISTAN.

HAHA mitt besöksantal bara sjunker och sjunker.. antar att det är för att jag inte är på mest aktiva listan längre, men jag orkar faktiskt inte sitta en hel jävla dag och kommentera för att komma upp dit, men när man väl ligger där uppe på listan så har man ju lätt över 650 besökare varje dag :P

Men är man verkligen en schyssst bloggerska om man skriver "hej hej, allt bra? =)" Eller "hej gumman, vad gör du?" DAH man har en BLOGG  för att man skriver vad man GÖR om dagarna, annars skulle man inte ha en blogg, right?...

Men man blir så trött och bah njea... Liksom nu har jag ungefär 300 kommentarer som jag måste svara på som jag fått under 1-2 dagar och när jag svarar på dem så svarar jag personligt till var och en och copypastar inte till alla som de flesta bloggare gör, men det tar ju sin lilla tid att vara en ärlig bloggerska också, men jag tror att man tjänar på det i längden.

- Om bloggare märker att man ständigt är inne och kommenterar fina kommentarer i deras inlägg och märker att man verkligen läser deras inlägg, då kommer de komma tillbaka till dig (mig) och läsa din blogg varje dag utan att du behöver kommentera så värst mkt hos dem..


Och ja, att sitta och kommentera en hel dag, vad är det för liv egentligen? Man har ju inte en blogg för att man ska bombkommentera andras utan för att själv skriva om vad man gillar att göra och kommentera seriöst hos andra för man ska ju behandla andra som man själv vill bli behandlad? Om du bara skriver "hejhej vad gör du " kommentarer så kommer du bara att få sånna tillbaka =)


ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, har mkt jag vill få ut men nu tar det typ stopp, kommer väl mer någon annan dag i guess..
Men när man blir så trött egentligen på bloggare när man ser att de bara sitter och kommenterar på 500 bloggar per dag och får typ 70+ kommentarer i varje inlägg där 2% är kommentarer om inlägget annars är det bara "jag mår bra, sj?"  kommentarer hahaha...


Okej jag kommenterar också bloggar och ibland är jag en sån där "ful bloggare" som copypastar och tipsar om tävling eller frågar runt någon fråga till alla men jag har aldrig skrivit "hej hej vad gör du" eller "hur är läget, allt bra eller"  för det är bara så himla fult! :P Allt jag gör (typ) och hur jag mår, det finns i bloggen. Det behöver andra bloggare inte fråga mig genom att kommentera, det är ett fiasko typ :D


Liksom vafan, om man kommenterar 300 bloggar per dag, det tar ca 3 timmar kanske eller mer om man ska skriva personliga kommentarer, vem fan orkar det? Har man inget liv då eller? Sitter man bara vid datorn och bloggen? Jag skulle hellre vara med mina kompisar och ha mycket roligare (jag har kul när jag bloggar ändå ibland).. Man blir ju rastlös och trött också när man bara sitter framför en skärm hela dagen, lite musik och mat är det enda som piggar upp än. Och hur kul blir det efter ett år, när man suttit där och kommenterat varje dag i massa timmar, inte alls!


Och vad får man ut av att kommentera sådär mkt? Precis som mig så har det säkert hänt dig..
 - Du ligger på mest aktiva listan i några dagar, du har över 8-900 besökare varje dag, men så en dag så orkar du inte kommentera för att du är sjuk eller kanske har annat för dig, Då sjunker dina besökare till 500, några stannar trots allt, även fast du inte ligger på första sidan, efter några dagar sjunkger du till 300 besökare och så vidare tills du har typ 100 eller 150, sen måste du klättra upp för hela berg och dahl banan igen och börja om från början- KOMMENTERA -

Det är som ett heltidsjobb, som aldrig tar slut!
aja, what to say mer tankar finns som inte kommer ut nu!

Kommentarer
Postat av: emma

hon tackar! :D

allt bra med dig då? KRAM

2011-01-05 @ 21:59:39
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Petra´s

Klart jag packa ner dig :)



Jag håller med dig i inlägget till 100%

Det är verkligen kul att få en kommentar: Vad har du gjort idag? När man precis bloggat om dagen ;(



Fy till alla er!



Ha en bra kväll kära du!

2011-01-05 @ 22:07:06
URL: http://www.dinpetraj.blogg.se.
Postat av: Alba

Sv; Haha sötis! menar du pistagenötter? :) ^^



Håller med dig om det du skrev i ditt inlägg! :)

2011-01-05 @ 22:19:55
URL: http://albalauthers.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: ja eller hur, jätte läskigt :O tänk om nå kanske det går runt sånna där på stan :O man kommer inte äns veta om det är en människa eller robot. Det är SJUK :o

2011-01-05 @ 22:22:23
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: Pauline♥

är inte riktigt en person som passar i rosa men på andra och på saker äre riktgit snyggt:D

2011-01-05 @ 23:00:26
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: JOSEPHINE

SV: Morning!

2011-01-05 @ 23:11:18
URL: http://iluf.blogg.se/
Postat av: sanne-madeleine

jo vi får väll hoppas så i alla fall

allt bra med dig denna dag? :)

2011-01-05 @ 23:57:33
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: haha, nyrakade ben bara för att skolan börjar ? :p



jag håller med dig om komentarerna. det är inte kul när man får miljoner komentarer som det står vad görs på, man vill ha personliga liksom -.-

2011-01-09 @ 11:12:06
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -