Bingosidan.com

Visste ni att bingo är väldigt kul att spela? Speciellt om man vinner :)
Jag kikade runt på internet och hittade en rolig lite hemsida!

Bingosidan.com startades 2004 som den första svenska bingoguide för bingospel på nätet. Efter flera år av samarbete med några av världens ledande bingoarrangörer för onlinebingo kan de erbjuda dagsfärska tips, nyheter, speciella erbjudanden och kampanjer till sina besökare.

Deras Nybörjarguide och trevliga Bingoforum är en bra start för nybörjaren. För den erfarna spelaren finns också intressantinformation och vår nyhetstjänst tror vi många har nytta av.

Så för er bingo-älskare där ute, det här är en sida för er! :)




Så här ser hemsidan ut, väldigt fin och bra strukturerad så att man verkligen hittar just det man letar efter!

Mina favoriter är

* Nybörjarguiden
* Bingo regler
* Ordlista
* Skraplotter

:)


Kommentarer
Postat av: Anna <3

ooh va göllit ;) hahah när ja tänker på bilgo så tänker ja på massa gamla tanter xD Men de låter ju lite mer "Modärnt" om man göre via datorn...heheh



När spelade du bilgo för första gången btw?? Om du minns??

2011-02-10 @ 19:32:21
URL: http://littlelovely.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej! Har tydligen tagit en bloggpaus på en vecka men nu kliar det i fingrarna igen så jag är igång igen! Imorgon drar jag igång och börjar publicera bilder ;D

2011-02-10 @ 21:17:02
URL: http://icaslife.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: nej det gör jag inte!

haft en bra torsdag? :)

2011-02-10 @ 21:29:56
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -