Svar på tal: epilator

A-k skrev:

Hej Lindshe! Jag har funderat nu ett tag på att skaffa en epilator! Men jag har hört och sätt (youtube) att de ska vara extemt smärtsamt. Använder du epilator? Såg nämligen att du skrivit ett inlägg om det för inte så länge sen! Är det värt pengarena och smärtan?!
Tacksam för svar :)

Hej A-k! :)
Vad roligt att du kommenterade hos mig! Såg inget namn / bloggadress så jag svarar här, smart va? ;)

Jag har faktiskt aldrig använt en epilator eller vax då jag också har fått för mig att det ska vara smärtsamt... Min kompis vaxar benen hela tiden och säger att det inte alls gör ont, medan
andra bloggerskor säger att det är förfärligt smärtsamt... Så alla är väl olika ! Men jag tycker att det gör ont bara man tar bort ett plåster, gör du också det?

En epilator / vax håller ju mycket längre än vanlig rakhyvel så du tjänar ju på det i längden att köpa en epilator då vax och rakhyvlar kostar. Själv kör jag på engångsrakhyvlar från willys! :=)

Men jag tror att en epilator är mindre smärtsamt än vax...

Hoppas du fick svar på dina frågor! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - styelalex ♥

Kommentera vad du tycker om den bilden jag gjorde i senaste inlägget & vad är din favorit smak på ben & jerry's! :D

2011-12-20 @ 14:42:51
URL: http://stylealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -