Sturegallerian

Hola!

Igår var jag och shoppade hela dagen med mamma i stan, snacka om att det var mycket folk!! :) Vi åkte in redan vid 10 (när allt öppnar) och då var det knappt en enda kotte i stan. Men det byggdes såklart på med folk och man fick trängas överallt, jobbigt!

Vi började i alla fall på drottninggatan och gick hela den, yes jag gick in i alla affärer! Vi sneddade genom pub och gick igenom saluhallen och sen vidare och så käkade vi i kungshallen. Jag tog Kyckling och cashewnötter med ris och mammsen tog falafeltallrik med såser och sallad. Till de drack vi light cola, mums!

När vi hade ätit klart så drog vi oss ut i vimlet igen och började shoppa smått. Vi traskade genom hela stan (Hamngatan, Kungsgatan osv..) och kom senare ner mot Stureplan. Vi gick in i Sturegallerian och fikade högst upp på ett jättemysigt café. Jag tog en limecheesecake med light cola och mammsen en kopp kaffe (tråkigbrud.se). Sen gick vi runt och kikade lite i affärerna, jaq blev totallllyyy kär i en kaninpälsväst från Monroe World som jag bara måååste köpa! Den var så len och helt superdupermysig! Men det får bli till våren! :)

Hoppas att ni hade en fin dag igår och att ni får en ännu bättre dag idag. Shopping står på schemat idag igen. Jag drar mig till Täby C för att se vad de har att leverera!

So just, shop and smile ;)




Kommentarer
Postat av: Michan- Beauty by M

Tycker kaninerna ska få ha sin päls ifred!

2011-12-28 @ 11:08:01
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

De är så grymt jobbigt med mycket folk :O

2011-12-28 @ 12:05:45
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: johanna

Hej jag tänkte skapa en blogg men har ingen design och jag såg några fina designer som du hade gjort! Men gör du designers gratis eller kostar de? om de kostar hur mycket?

2011-12-28 @ 12:22:48
Postat av: Emilia

Hej hur mår du? :D

2011-12-28 @ 12:47:40
URL: http://eemlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -