Lindshe ♥ McDonald's

Igår blev jag överlycklig när jag fick hem ett litet paket! Förstår inte hur en skit-dag kan bli till en perfekt dag, bara man får lite omtanke och tröst?

I paketet låg "Ballerina pepparkaka" och 4 st gratischeckar till McFlurry ballerina pepparkaka. :) Gissa om kakorna var goooooda? :D DUNDERBÄST!

Tack McDonald's skärholmen för att jag fick det här mysiga paketet av er. I helgen ska jag åka med mina vänner och smaka på glassen! Mums!

Ps. gissa om man kommer säga fel när man köper glassen.. "jag skulle vilja ha en ballerina kladd ehm... pepparkaka" hahaha!




Lindshe <3 McDonald's ! Det är helt klart!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej! Såg på Nelly att du hade skrivit en kommentar där på ett par svarta kilklackar :)

Jag kan ha 35 o dessa i 36 passar jätte bra :) Kan verkligen rekommendera dem :)

Puss!

2011-12-07 @ 22:07:58
URL: http://carrothegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -