Go little bad girl

God morgon! :)

Knappt sovit något inatt, bara legat i Elins gästsäng och hostat! Förstår inte, jag hostar alltid så mycket mer när jag
sover över hos folk än om jag sover hemma, det är sjukt irriterande!

Vi kom hem med 3 bussen igår till Elin och jag var väl inte i säng förrän vid 4. Vi stod i köket och myspratade och drack tropisk juice! Jättemysigt och skoj var det tills jag började hosta och bara ville sova :/ Men somnade inte helt utan bara vilade mest, hostade lite, somnade kanske och sov från 7-9 så 2 timmars sömn, Jippie! ;)

Men jag (vi) hade det skitkul igår på Nype, dock sämst att behöva betala 120:- inträde + garderob. Men det var en jättebra lokal och najs människor och bra musik :) Träffade massa nytt folk och blev bjuden på shots, ännu mer najs ;)

Nu e jag bara galet trött, tog bilen hem imorse och det var snö/slaskstorm. Tog en koffeintablett för att kunna fungera idag, ska ju trots allt skriva 1 sida om vad jag tycker om kristendomen till mitt religionsarbete. Det är det sista vi har i skolan och jag måste verkligen lägga all energi på den här uppsatsen så att den blir perfekt! På måndag kan jag pusta ut och bara vila, för på tisdag är det LOOOOOV! :D

Go little bad girl....


Kommentarer
Postat av: Anneli

Tävla om ett spel hos mig: http://vanitas.blogg.se/2011/december/vinn-spelet-bezzerwizzer-familj.html



Ha en mysig helg!

2011-12-17 @ 12:33:09
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -