Schoola



God morgon!

Här sitter jag i badrummet fett sminkad och funtar på vad jag ska ha på mig för kläder idag. Det är inte soligt, men det regnar inte heller, hmm. tänk om man fryser, tänk om man blir jättevarm! Mmmh, det är svårt att beställa kläder ibland men jag tror nog att det blir mina nya stentvättade jeans, rosa converse och en svart topp till och hoppas på att det blir hyffsat väder!

Nu måste jag kila... Torka håret och käka frulle!

Puss på er , ha en underbar dag i skolan eller på jobbet

Kommentarer
Postat av: Jennys tankar, foton & musik

aw tack söt du är men jag gillar din färg:D

2011-08-30 @ 16:09:21
URL: http://penajs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -