Poker, något att testa?

Jag har aldrig testat att spela Poker i hela mitt liv, kanske borde detta vara något man skulle testa?

Det vore kul att prova utan pengar någon gång tycker jag och sen kanske med bara en liten summa pengar och försöka vinna och när man väl vinner så borde man ju få värsta lyckoruset? PEEEENGAR! :) Ca-ca-cashiiiing! Fast jag skulle ändå inte våga satsa något, tänk va tråkigt att förlora pengar som man tjänat in och så går det runt i en karusell sådär!

Jag tror att internetpoker är tråkigare än vanlig poker. Jag tror att man får mer spänning och intensitet i spelet om man sitter med andra personer runt ett bord och en "dealer" eller vad det nu heter. När man får korten, håller i dem och får känna på spelet liksom, det tror jag är skoj! När man sitter framför en datorskärm blir det inte lika mycket "på riktigt" och fusk eller felblandning av kort kanske.

Sen så är det inte bra att spela för mycket spel på nätet eftersom att man kan bli beroende. Många ungdomar fastnar i spel eftersom att man vinner pengar, förlorar, vinner igen och får det här adrenalinet, men tillslut så tar pengarna slut, man frågar kanske kompisar om man får låna pengar och så kan man inte ge tillbaka dem i slutändan osv. Se till att inte fastna i ett spelberoende! Spela bara för skojs skull och ha kul! :)





Den enda poker jag har spelat är "klädpoker" som man typ spelade när man gick i 3an. Eller "kläd-kingout" :)



Kommentarer
Postat av: LINDSHE

Testar!

2011-08-15 @ 20:36:11
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: johanna

Man kanske borde prova och se om man tjänar massa pengar... ;)

2011-08-15 @ 21:05:34
URL: http://nattstad.se/johannalicious
Postat av: josra

hejhej.

Det är som din header jag syftar på.

men jag måste bara fixa en bild sedan skickar jag den, det tar nog ett litet tag men jag hör av mig så fort allt är klart. KRAM

2011-08-16 @ 00:48:02
URL: http://josramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -