Matte C & Design

Igår gick jag min första Matte C lektion på den här terminen och i torsdags den första Design lektionen. Det är mina 2 "roliga" indvals-kurser. Matte C för att man behöver det till högskolan senare och Design för ett slappämne där man måste vara kreativ och jobba på lektionerna och inte ha några prov, skönt!

Igår på matten lät det såhär:

Läraren: - Vi kommer att ha en diagnos från Matte B fär att jag ska se hur ni ligger till.
Jag: - Behöver man miniräknare?
Läraren: - Nej, det kommer ni inte att behöva, men jag kommer att lämna ut lite papper och formelblad till er så att ni får det lite lättare att komma ihåg och räkna ut saker.
Jag: - Aha... ska vi trolla?

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -