LE! Så gör du livet längre.



 Glada cheyor på bilden! :)
Jag och min kompis Linnéa på hennes fest i höstas med temat "rock" :)



Linnéa , jag och Louise på båten påväg till Gotland!:D



Ännu en bild från Gotland!
Clara,Rebecca, Linnéa, Någon random kille..., Jag och Louise! :)
Glada cheyooor!!!



Bild från Gotland igen! :)

Mina cheyoor det här!



Modell för en dag :)

Dock har jag fult brunt hår på den här bilden.. :P



Photoshoot med bandet!
Här hade jag tandställning och log jämt! :=D



När jag var typ 3 år, då var jag ALLTID glad :)
Söötnos (A)



Efter spelningarna med bandet Emeley så är jag alltid glad :D

LE , så gör du livet mycket längre! :)

Kommentarer
Postat av: elinita

Ja linda, tänk om du skulle le lite oftare ist för att köra B-I-T-C-H-blick på varje bild ;) :P <3

2011-04-13 @ 22:30:13
URL: http://elinitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -