Hawaiian Tropic Coconut tanning oil

Jag har fått mycket förfrågningar om den här produkten - hawaiian tropic coconut tanning oil.
Funkar den? Hur gör man ? Blir man brunare?...

Så här får ni lite info om produken (från eleven.se)

Inspirationen för den första sololjan “Tanning Oil” fick Ron Rice(grundare till Hawaiian Tropic) på en resa till Hawaii där han såg hur invånarna använde naturliga plantors olja på sin hud i solen. Ron gjorde sin egen sats av den klassiska sololjan “Tanning Oil” och förpackade den själv i burkar som han sålde på stränderna kring Daytona Beach.Efter det har succén varit en faktor, och idag är Hawaiian Tropic världens största varumärke inom solskydd.


Hawaiian Tropic Coconut Tanning Oil Deep

Coconut Tanning Oil har en unik doft från den Hawaiianska tropiska och exotiska floran, dess frukter och naturliga ingredienser som mango, papaja, kukui, cocos och passionsfrukt. Allt som du förknippar med en underbar semester i solen. Den ger dig naturens rikaste återfuktande blandning för dig med en bra grund-solbränna.
Den är ganska kladdig och man behöver inte stryka på så mycket olja om man inte vill. Använd där du vill bli brun!
Mage, ben, armar, bröst, rygg, rumpa (var försiktig med ansiktet, för du bränner dig väldigt lätt med kokosoljan)
Jag skulle råda dig att börja lägga på ett lager med solskyddskräm (20) på och sen applicerar du lite olja över för att inte bränna sönder huden på djupet!

  • Denna produkt innehåller inget solskydd.
  • Innehåll: 200 ml

Användning

Applicera ett generöst men jämnt över huden. Innehåller inget solskydd.

Ingredienser

Paraffinum Liquidum, Cocos Nucifera, Parfum, Plumeria Acutifolia, Mangifera Indica, Psidium Guajava, Carica Papaya, Passiflora Incarnata, Colocasia Antiquorum, Aleurites Moluccana, Amyl Acetate, Theobroma Cacao, Persea Gratissima, Aloe Barbadensis, Lanolin, Eucalyptus Globulus, Benzyl Alcohol.


Kommentarer
Postat av: Michan

Jag använde en hel sån flaska på 4 dagar i Venedig förra året.Jag var helt sönderbränd, haha!

2011-04-25 @ 19:04:40
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: Johanna

svar: jag va med en kompis som jag kastade vattenballonger med :) vad jobbar du som? :)



en sådan måste jag prova :)



kram

2011-04-25 @ 20:13:03
URL: http://chocolatemarshmallows.blogg.se/
Postat av: MALIN

den luktar så himla gott!

2011-04-26 @ 18:24:32
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/
Postat av: Pauline - Foto & Mode

Låter riktigt bra! Vill verkligen prova, might do so när jag får pengar igen :) Tack för inlägget<3

2011-04-28 @ 10:36:54
URL: http://piinkfuneral.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -