El chock

Hello!

Jag bara skojjade att igår var den sämsta dagen...
Det är idag!

Börjar dagen med en god frukost i och för sig, tänkte att jag skulle göra mig lite extra fin idag genom att locka håret.
Jag börjar locka en lock, sen ramlar sladden ur från plattången (som den har gjort förrut) och jag sätter in den igen i plattången utan några problem. Sen ramlar sladden av igen från plattången och jag tar upp den, dock så håller jag i den där silvriga spetsen som ger ström (vilket jag inte hade någon aning om eftersom jag bara brukar ta upp sladden och stoppa in den igen) Dock så får jag då en ELSTÖT , ganska kraftig också från sladden...

Det gnistrar till och jag ser ett blåvitt ljus blixtra till på mitt långfinger. Smärtan stiger upp längs fingret (hela handen) och armen upp till bröstet. Jag får en chock och tror inte att det är sant.

Jag skriker till,gråter , skriker ännu mer, jag har fått en chock, jag vet inte vad jag ska göra och bara faller ihop på marken och håller på mitt finger som nu har svullnat upp ännu mer. Försöker ringa till mamma i telefonen, nej den funkar inte, tar en annan telefon, den  säger " du är frånkopplad" , springer in till mitt rum igen, och den låter inte, hittar till slut mobilen som ligger på laddning, ringer mamma och bara SKRIKER.

Jag kan inte andas, ligger och hyperventlierar.....

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: lixy

Bra blogg :)

2011-04-27 @ 09:17:12
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: Zilla

Heeeej! Håller med om att de e kul med nya bloggar så har lagt till dig på bloglovin nu :) Här har du miiin www.bloglovin.com/blog/16147/vivaladivah ha en fiiin dag!

2011-04-27 @ 09:46:44
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/
Postat av: Tuva

Det här har väl inte hänt eller?

2011-04-27 @ 20:27:10
URL: http://mmollytuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -