Stackars er!

Stackars alla som är inne på min blogg varje dag, utan att få några inlägg.. Måste kännas tråkigt!
Jag måste skärpa mig! ;) Fick lite bloggtorka så jag pausade ett tag!
Men nu får vi se om jag är tillbaka, *hoppas*

Idag kanske jag ska köpa lite skor... (A) då får jag ännu mer till min stora samling på 70 skor!
Haha, det är inte normalt eller hur?, men JAG är ju inte så normal heller så... :D
Men gud va tråkigt att vara normal egentligen, stackars alla er där ute som inte har 70 par skor! Tycker synd om er...


Det kanske blir dem... eller


dem...
liknar ganska mkt mina andra lårstövlar,
men som jag alltid gör.. Jag tar hellre 2, än 1 :=)

PUSS!




Kommentarer
Postat av: Linda

nja, 70 skor har jag ju inte riktigt ännu, men att många tjejer älskar skor är nog rätt vanligt, hehe. de längst ner är jättefina, jag röstar på dem! ;)

2010-09-27 @ 19:15:08
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt blogg! fina skor, i vilket pogram har du gjort din header :? Kram Anna

2011-02-24 @ 22:10:31
Postat av: Trondronja

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2012-01-26 @ 11:49:35
URL: http://trondronja.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -